Com a entitat membre del Pacte Mundial de les Nacions Unides, la iniciativa de responsabilitat social corporativa més gran del món, Mútua Terrassa va impulsar durant el curs passat 64 iniciatives a la ciutat. El projecte d’aprenentatge-servei “Caixa de Vida” dut a terme pels nostres alumnes de 5è fou una d’aquestes iniciatives que vam fer en estreta col·laboració amb la residència Vapor Gran i enguany l’entitat ens ha convidat a explicar-la en l’acte de presentació.

L’Almudena Gómez, alumna de l’escola i la Maria Ubach, resident a la llar d’avis juntament amb la Marta Trenchs, mestra del projecte, van detallar el desenvolupament de l’activitat i els beneficis que ambdós col·lectius (infants i gent gran) van poder extreure’n. Va ser una experiència molt emotiva i d’aprenentatges molt enriquidors.

Agraïm a Mútua Terrassa la seva bona predisposició i desitgem seguir fent realitat projectes intergeneracionals com aquest perquè evidencien que l’aprenentatge va molt més enllà de la transmissió de coneixements a l’aula.

Més informació:

Terrassa Digital