XXXIX Jocs Florals a Batxillerat

El dilluns 23 d’abril s’ha realitzat a Batxillerat una jornada ludicocultural coincidint amb la Diada de Sant Jordi. Al llarg de la jornada s’han fet les següents activitats.

Gimcana fotogràfica (1r i 2n Batxillerat)

Tots els alumnes de Batxillerat, dividits en grups de 5 o 6 alumnes, han fet un reportatge fotogràfic per diverses zones de la ciutat. El tema central era la Diada de San Jordi enfocada des de diferents punts de vista. Les fotos d’aquests reportatges, tant el de 1r com el de 2n, les podreu trobar a Instagram (#eptbatx_santjordi2018).

Xerrada literària (1r Batxillerat)

Els alumnes de 1r Batx. han assistit a una xerrada sobre el llibre Pluja daurada. Reflexions espirituals, que ha anat a càrrec del seu autor, l’actor Xavier Bertran. Aquesta activitat estava emmarcada dins del Programa de creixement personal que fan els alumnes de 1r. El Xavier ha fet una reflexió amb bon humor sobre l’espiritualitat avui en dia, lluny de dogmes i religions.

Conferència sobre consum conscient (2n Batxillerat)

Els alumnes de 2n han assistit a la conferència-taller que sota el títol Sabem com comprem? Consum conscient ha fet el senyor Albert Vinyals i Ros, doctor en Psicologia del Consumidor i professor titular del Grau en Gestió d’Empreses en Comerç i Distribució (ESCODI/UB). En aquesta ponència s’ha explicat des de l’àmbit de la psicologia, l’antropologia i les neurociències, les contradiccions que tenim en el nostre dia a dia com a consumidors.

Per acabar, ja tots plegats a la sala d’actes, hem vist un recull d’imatges del reportatge fotogràfic i, finalment, s’ha fet el lliurament dels premis dels XXXIX Jocs Florals en les categories de Literatura Prosa, Literatura Poesia, Pintura, Dibuix, Disseny, Fotografia i Audiovisual. En definitiva, una jornada intensa i diferent que ha permès agafar embranzida per a la part final del curs. A continuació us detallem els guanyadors d’aquesta XXXIX edició dels Jocs Florals.

Treballs premiats

Dibuix i pintura

1r premi: “1936” de Marta Lloveras Amat de 2n D

2n premi:“Nu assegut” de Víctor Martínez Torres de 2n D