• Monogràfic Sant Jordi 2018

Jocs Florals

He sentit admiració davant d’aquest conjunt d’obres literàries i artístiques, que són una expressió de la vostra capacitat d’imaginar, de sentir i, finalment, d’expressar-ho mitjançant la creativitat en forma d’escriptura i en formes d’art.

Admiro la valentia que heu demostrat davant del full en blanc i imagino que heu invertit temps i esforços fins a quedar satisfets i satisfetes per l’obra creada.

Us felicito i us encoratjo a seguir sent autors i autores, que vol dir que us autoritzeu a escriure, dibuixar, pintar i, en definitiva, a crear sense cap mena de vergonya i amb l’agosarament de qui no té res a perdre, ni res a guanyar, senzillament pel pur plaer d’expressar-se des del seu interior.

La rosa de Sant Jordi és bella, és capaç d’adaptar-se i viure, i la considero un símbol d’immensitat, igual que tots i totes vosaltres que teniu bellesa, teniu intel·ligència i sou immensitat i les vostres obres artístiques així ho certifiquen.

Moltes gràcies per la vostra generositat creadora i moltes gràcies a tots i totes les persones de l’escola que us han esperonat, que us han fet costat i que han participat en aquest bell camí literari i artístic.

Carles Cereceda

Punts de llibre seleccionats

Aquí teniu els punts de llibre seleccionats per a la 17a Edició del Concurs de Punts de Llibre!

Guardonades en el XVIII Concurs

El dia 18 d’abril, va tenir lloc l’acte d’inauguració del XVIII Concurs-Exposició de Punts de Llibre a la Biblioteca Central de Terrassa.

Punts de llibres

A la Mediateca podeu veure l’exposició de Punts de Llibre de tots els alumnes que han participat enguany. Gràcies a la col·laboració de: Jana Pérez, Gina Carvajal, Robert Planas i Mirella Miras l’exposició ha pres la forma d’una simpàtica dragona.

Exposició de llibres a la Mediateca

Durant els dies previs a la diada de Sant Jordi alumnes i familiars de l’escola van poder veure l’exposició de llibres amb les últimes novetats que cada any organitza la Mediateca.

Recicla Cultura

Famílies, alumnes, mestres que heu col·laborat i participat en la setena edició de Recicla Cultura, volem agrair-vos tots els donatius de llibres així com la compra de roses solidàries. Volem informar-vos que per cada 42 euros recaptats hem obtingut una beca perquè una persona aprengui les nostres llengües com a primer pas per a la seva inclusió social.

Tots per la lectura

Alumnes, Mestres, Professors, Manteniment, Pas, Porteria Cuina..tota la comunitat educativa de forma simultània dediquem 20 minuts a la lectura, contes, llibres, revistes, diaris tots son benvinguts per celebrar Sant Jordi.