GEGANTS, CAPGROSSOS, CAVALLERS, PRINCESES I D’ALTRES PERSONATGES….

Enguany la setmana cultural d’infantil s’ha omplert de gegants, capgrossos i cantaires. Al llarg d’aquests dies s’han fabricat un munt de capgrossos, tants com 42! Ha estat un veritable treball cooperatiu amb el qual, per aules s’ha definit, escollit i elaborat el propi capgròs. Un cop fets han desfilat per l’escola i durant les cantates d’infantil se n’ha fet una exposició al teatre perquè tots els familiars en poguessin gaudir.

A P3 la cantata de La granja del Jepet i la Jepeta ha quedat molt divertida! Tots els alumnes l’han representada molt bé i ens han deixat ben clar què trobem de bon matí en una granja, tant les feines dels pagesos com el despertar dels conills, vaques, cavalls i gallines.

A P4 han escenificat molt fidelment l’obra Sant Jordi arriba de nou en la que cavallers, dracs, princeses i gent del poble interpretaven la tradicional llegenda.

I els alumnes de P5 ens han fet endinsar en la història d’un monstre que té un embolic de colors i emocions a The colour Monster en un espectacle emocionant, molt ben cantat i tot en anglès!