Exposició de llibres

La sala annexa del teatre es converteix en una exposició de llibres classificada per les etapes d’Infantil i Primària que visiten els grups classe.

Setmana cultural

Un any més hem gaudit d’una diada de sant Jordi i d’una setmana cultural plena d’emocions a infantil.

Primària

Setmana de la creativitat

A l’etapa de Primària, durant la setmana de Sant Jordi, es va aprofitar per a celebrar la “Setmana de la Creativitat” que enguany estava destinada a treballar un personatge de còmic molt conegut com és en Tintin.

Primària – Cicle Superior

Premis Jocs Florals 2014

El passat dijous 23 d’abril, dia de Sant Jordi, es van fer entrega dels premis dels “Jocs Florals 2015” de Cicle Superior a la Sala d’Actes de la nostra escola.

Concurs de Relat Breu de Coca-cola

Com cada any els nostres alumnes de 2n d’ESO han participat en el concurs de relat curt de la Coca-cola. Aquí teniu dos articles escrits en què trobareu redactades per dues de les pròpies participants la notícia i l’experiència viscuda. D’aquí a poques setmanes sabrem com els ha anat. Molta sort a tots!

Tots per la lectura

El dia de Sant Jordi tota la comunitat educativa de l’escola de forma simultània dediquem 20 minuts a la lectura dins els actes de la celebració de Sant Jordi.

Jocs Florals a Secundària

XXXVI Jocs Florals a Batxillerat

UNA ILLA

Asseguda al banc del parc