Se’n va fer la lectura tot comentant els valors què el llibre ens transmet , vam assistir a una representació de l’obra, vàrem aprendre cançons de la cantata, vam decorar passadissos i diferents espais de l’escola amb motius del llibre, i fins i tot vam crear els planetes de les “Emocions”.

Nens i mestres vam poder gaudir de treballar junts realitzant aquestes activitats i alhora enriquir-nos col•laborant els uns amb els altres per dur a terme el nostre projecte i endinsar-nos en el fantàstic univers del Petit Príncep.

Si voleu copsar una mica l’ambient que es respirava aquests dies a l’escola , podeu consultar la nostra pàgina web en la què trobareu un recull d’imatges de la feina feta pels vostres fills.

“Només s’hi veu bé amb el cor. L’essencial és invisible als ulls”
Sant Antoine de Saint-Exupéry