Lliurament de premis a Batxillerat

Lliurament de premis Batxillerat

El dimecres 23 d’abril s’ha realitzat a postobligatòria (Batxillerat i PQPI) una jornada lúdico-cultural amb motiu de la diada de Sant Jordi. Els alumnes han treballat dividits en grups de 8 alumnes constituïts per dos alumnes de cadascun dels grups del seu nivell (1r o 2n), i per tant de diferents modalitats. S’ha assignat a cada grup una zona de treball a la ciutat on han hagut de fer un recull de fotografies de temàtica diversa (imatges de valor historicoartístic, imatges de natura urbana, imatges de mobiliari urbà i infraestructures) de les quals han fet una selecció posterior. També han fet un dibuix artístic o tècnic d’algun aspecte o element de l’itinerari.

Durant tota la jornada s’ha pogut esmorzar esplèndidament, o comprar llibres, al punt de venda Solidària pel Senegal organitzat pel grup Acció Solidària a l’entrada de Camí Fondo. La cloenda de la jornada ha tingut lloc a la sala d’actes de Camí Fondo on, en primer lloc, s’ha passat el vídeo “Records del 1914” realitzat per alumnes de la matèria d’Història contemporània de 1r Batx. A continuació s’ha projectat una selecció de les fotos i dibuixos realitzats pels diferents grups al llarg del matí. Per concloure s’ha fet el lliurament dels premis dels XXXV Jocs Florals en les seves diverses categories (Dibuix artístic, Pintura, Fotografia i Prosa).

En definitiva, una jornada intensa i diferent que ens ha permès gaudir de la diada de Sant Jordi i acumular energia de cara a la part final del curs.

Modalitat Dibuix Artístic

1r PREMI per l’obra “Shendrú” correspon a Berta Vergés Calvis de 2n A

2n PREMI per l’obra “Pensament” correspon a Júlia Navarro Diago de 2n A

Modalitat Pintura