Exposició de llibres

Vint alumnes de segon d‘ESO de l’Escola Pia de Terrassa seleccionats per anar al concurs de redacció de la Coca-cola

El 29 de març i el 2 d’abril d’enguany es van celebrar els tradicionals concursos, de català i castellà respectivament, de la Coca-cola.

Pel que fa a català, hi van assistir els següents alumnes: Anna Cima i Eulàlia Colomer (2n A), Júlia Reig i Marta Lloveras (2n B), Clara Cos i Anna Espada (2n C), Pau Caellas i Aina Escursell (2n D) i Marina Singla i Mercel Moreno (2n E). Per tal que sínspiressin, els van donar una frase que havien d’inserir en el seu relat; la frase fèia més o neys així: “Aquell dia va ser el primer dia de la resta de la meva vida”. Tots hi van posar un munt d’imaginació!!!

Pel que fa a castellà: Tània León i Lucía Díaz (2n A), Júlia Terzuli i Genís Martínez (2n B), Héctor Benito i Marina Díaz (2n C), Tània Michavila i Carla Ballarà (2n D) i Olga Descalzi (2n E). En aquest cas, la inspiració els venia suggerida a partir d’una situació caòtica: “Per algun motiu desconegut tots els mots dels diccionaris s’havien barrejat! Calia doncs, construir un relat que ho justifiqués. Déu n´hi do!!!

Així vam passar un matí tranquil i assolleiat al rectorat de la UAB, que és el lloc que la Coca-cola va escollir per reunir a més de mil alumnes participants,escollits de les alules de 2n d’ESO del Vallès Occidental.

Setmana cultural a Infantil

La setmana cultural d’ enguany a infantil l’hem dividit en tres moments, la Diada de Sant Jordi, la Cantata oberta a les famílies i la Commemoració dels fets del 1714.

Setmana de la creativitat a Primària

Una vegada més , i com cada any, els dies 28, 29 i 30 d’abril vam aturar les classes habituals per realitzar la Setmana de la Creativitat a la nostra escola. Vam fer tot tipus d’activitats relacionades amb el llibre del Petit Príncep, aprofitant que l’any passat es va celebrar el seu 70è aniversari.

Premis Jocs Florals 2014 de Cicle Superior

El passat dijous 24 d’abril es van fer entrega dels premis dels “Jocs Florals 2014” de Cicle Superior a la Sala d’Actes de la nostra escola.

Jocs Florals a Secundària

Com cada any quan arriba l’abril arriben els Jocs Florals a la nostra escola. La celebració d’aquest certamen literari va ser dimecres 23 d’abril i hi van participar tots els alumnes de secundària. Una jornada que ja fa 35 anys que celebrem.

Lliurament de premis a Batxillerat

El dimecres 23 d’abril s’ha realitzat a postobligatòria (Batxillerat i PQPI) una jornada lúdico-cultural amb motiu de la diada de Sant Jordi. Els alumnes han treballat dividits en grups de 8 alumnes constituïts per dos alumnes de cadascun dels grups del seu nivell (1r o 2n), i per tant de diferents modalitats.

Avui

Avui m’he llevat d’hora.
Agafo el llibre, pesa,
és gruixut.