El darrer divendres 14 de desembre es va celebrar al Teatre de la nostra escola el tradicional concert de Nadal on van participar les agrupacions habituals de l’escola.

Les corals Tocata Cantata, sota la direcció de Carles Llongueras i Mariona Barutel, van interpretar diverses cançons amb la temàtica nadalenca com a punt en comú. L’orquestra de percussió, a càrrec del Jaume Gironès, va tocar diverses obres com la suite “La rellotgeria” que va ser molt aplaudida pel públic i per acabar la Jove Orquestra, dirigida per l’Alberto Arbej, va fer un petit homenatge a la música italiana de cinema amb obres de Nino Rota. Van tancar la seva actuació amb un “medley” nadalenc.

Cal fer una Menció especial als nens i nenes de l’Escola de Música, que van participar per primera vegada en el concert de nadal i que sota la direcció de Carles Llongueras van interpretar diferents cançons i nadales.

El concert, amb la presència de més de 600 persones entre músics i públic, va ser tot un èxit i tothom va quedar molt content.