El llenguatge més universal que existeix és la música i, per això, és tan important promoure’n el seu aprenentatge, i més en edats primerenques. Per aquest motiu, de nou, enguany des de l’Escola de Música de l’Escola Pia Terrassa hem volgut aproximar la música a tots els infants de la ciutat!

Per fer-ho hem convertit el conte de “El Trencanous” en un espectacle musical per a tota la família que ha estat creat pensant en els nens i nenes de 2 i 3 anys. Mitjançant l’observació de la música en directe de la flauta, el fagot, la trompa, el clarinet i l’oboè ens hem endinsat en un viatge màgic cap al país del sucre, acompanyats per la fada de la nit. La música de Piotr Llitx Txaikovsky ha protagonitzat una aventura que petits i grans hem gaudit d’allò més!