La nostra pròpia Escola de Música organitza aquest espectacle musical adreçat als més petits de la ciutat de Terrassa. Perquè la música és una disciplina fonamental per tots els nens i nenes i sobretot en aquesta etapa del seu desenvolupament.

L’acte, conduït per en Pep Pintor, també professor de l’escola, té com a fita despertar l’interès per la música i els instruments mitjançant la llum, el color i diverses composicions musicals. Les actuacions van a càrrec dels mateixos professors de l’Escola de Música, tots ells professionals especialitzats en els instruments protagonistes: trompeta, flauta i bateria, clarinet, violí, violoncel i piano.

Petits i grans vam gaudir d’un espectacle divertit i entretingut que ens va fer saltar i ballar una bona estona! I amb aquesta emoció de ben segur que els més menuts recordaran quelcom dels conceptes que relacionen la música i els colors.