El dilluns passat dia 18 de maig els alumnes de l’optativa d’educació física de 1r d’ESO van anar al parc de Vallparadís a fer dues activitats relacionades amb els continguts treballats a l’escola.

La sortida matinal va començar amb l’activitat d’escalada. Els alumnes van completar diferents recorreguts de varies dificultats mentre els seus companys els asseguraven des de terra. Van acabar fent unes pujades de velocitat que van estar molt disputades.

La segona activitat va ser una cursa d’orientació. Els nois i noies que anaven per parelles havien de trobar 10 fites amagades pel parc amb l’ajut d’un mapa. Van tenir una hora per completar tot el recorregut. En acabar la cursa es va fer el repartiment de premis.