Recentment els alumnes de 2n de Primària van viure un matí molt especial, van rebre la visita de l’escriptora Mercè Escardó. Abans de la trobada a totes les classe es van llegir alguns dels seus contes:  “ Una carta per a la Marta”, “ En Jordi dormilega”, “ Quin temps més boig” i “ El pagès i els talps” . També es van preparar preguntes que recollien les seves inquietuds al voltant de l’escriptora, el seu procés creatiu i altres curiositats.

La Mercè va explicar contes, va respondre a totes les preguntes, va proposar que féssim una capsa de paraules per ampliar el vocabulari i  més coses, que si les voleu conèixer haureu de preguntar als companys de 2n. Tots estàvem molt engrescats i entusiasmats amb el què ens explicava. Una visita que ens ha deixat més ganes de continuar escoltant més contes, d’escriure alguna petita història i de seguir llegint.