Durant aquest trimestre els alumnes de primer de batxillerat han estat aprenent les normes i treballant l’esport anomenat Ultimate. Aquest esport té com a objectiu portar el disc o frisbee mitjançant passades a la línea de fons de l’equip contrari.

Per fer la cloenda d’aquesta activitat vam convidar tres jugadors, en Santi, l’Oriol i en Xavi que són jugadors de l’equip MIFUNE que entrenen els dimecres al vespre a la nostra escola.

Durant dues hores dins l’horari d’educació física els nostres alumnes van poder gaudir de l’assessorament i la pràctica de tota una sèrie d’exercicis tècnics i tàctics de mans d’uns experts en aquest esport.

La valoració per part d’alumnes i professors ha estat molt positiva i des del l’equip MIFUNE us animen a continuar practicant aquest esport on els valors d’esportivitat, joc net i la competitivitat conviuen d’una forma molt harmònica.