La nostra escola participa com cada any al Certamen de Lectura en Veu Alta. Un projecte del Grup Enciclopèdia que té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta amb centres educatius d’arreu de Catalunya.

Enguany i després d’unes fases de sel·lecció prèvies, l’Ona Vidal de 5è A (classe dels UPSALA)  s’ha classificat a la final del Vallès Occidental, a la categoria dels Grumets verds.

El pas a la fase següent ja és un bon reconeixement a l’esforç i a la feina ben feta. Ara, cal seguir preparant la semifinal del concurs, que tindrà lloc el proper dimarts 10 de maig a l’Auditori del CaixaFòrum Centre Social i Cultural de la Fundació “la Caixa” de Sabadell.

En aquest certamen hi participen 4t i 5è de primària. Els i les alumnes s’hi presenten de manera voluntària; i són els propis companys i companyes que elegeixen els dos candidats finalistes que representen la seva classe. Un jurat intern de l’Escola és qui decideix els representants de l’Escola que acabaran anant al certamen.

L’Ona Vidal i en Guillem Tomàs de 5èA van ser els escollits pel jurat escolar de l’Escola. Finalment, de la candidatura presentada per l’Escola, ha estat l’Ona Vidal l’escollida pel jurat del Certamen de Lectura en Veu Alta.

Enhorabona a tots i totes les participants i en especial a  l’Ona Vidal!