L’Ona i l’Ariadna Puertas han guanyat el concurs del disseny de carpeta que organitza l’Escola Pia Catalunya. El disseny, sortit de la nostra Escola, serà la carpeta que tota la institució d’Escola Pia, durà durant el curs vinent. L’han votat 500 aules, unes 12.500 persones dels cursos de P3 fins a PFI, Batxillerat, Grau Mitjà i Superior de totes les Escoles.

Ja fa més de 2 anys que es va iniciar un concurs de carpetes per tal de fer partícips els infants i joves en aquesta decisió. El concurs consisteix en una primera fase, en la que l’equip de dissenyadors de l’Escola Pia fa una primera selecció, tenint en compte l’adaptabilitat dels dissenys rebuts a la carpeta final. També tenen en compte que es compleixin les bases del concurs.

Un cop passada aquesta primera fase, es determinen els finalistes dels quals en surt el disseny guanyador a través d’un procés participatiu en què els delegats i delegades de les classes recullen les opinions i vots dels seus companys i companyes.

Les alumnes, Ona i Ariadna Puertas, han estat les guanyadores d’aquest curs. L’Ona és alumna de 2n d’ESO A i l’Ariadna, la seva germana, és exalumna de l’Escola. Actualment està a la Universitat cursant Comunicació Interactiva.

Enhorabona Ona i Ariadna!