El dilluns 21 de novembre va tenir lloc al Teatre Victòria de Barcelona l’acte de lliurament, presidit per la consellera d’Ensenyament i el cònsol general de França a Barcelona, dels títols de batxiller i de diplomes baccalauréat corresponents a la promoció d’alumnat Batxibac del curs 2015-2016,.

En aquest acte els sis alumnes de la nostra primera promoció Batxibac (doble titulació batxillerat-baccalauréat) van rebre els diplomes acreditatius. El sis pioners de la nostra escola (Marina Portero López, Xavi Quer Zamora, Elisabet Martínez Rubio, Marc Tomàs Estapé i Marta Gironés Castellà) van estar acompanyats de familiars i per les professores que els van acompanyar en aquest repte (Marta Casas, Joi Casajuana, Montse Vila) així com de la directora gerent Cristina Roca. Enhorabona a tothom per l’esforç i l’èxit en aquesta aposta de l’Escola que va engegar el curs 2014-15 i que ara ja tenim consolidada amb dues noves promocions a 1r de Batxillerat (14 alumnes) i 2n de Batxillerat (9 alumnes).