Des de el departament  d’Acció Tutorial i Pastoral us volem agrair la confiança i col·laboració  que tots i totes heu aportat aquest curs.

Enguany s’han fet un munt d’activitats de voluntariat com la recollida d’aliments, la venta de llibres i roses solidàries, el DENIP….Gràcies a tots els alumnes ,pares i famílies de l’escola per fer-ho  possible .

Ahir i en motiu d’agraïment, aquests alumnes  que formen part del grup UNESCO de l’Escola, van rebre el seu  diploma i un petit obsequi .

I com una imatge val més que totes les paraules, us presentem un vídeo  on es recullen totes aquestes activitats realitzades aquest any. Un recull d’imatges que d’alguna manera dóna constància que a l’escola Pia de Terrassa hi ha ganes i esperit de col·laboració, i sobretot nois i noies amb noms i cognoms que treballen aquests valors amb alegria.

Volem agrair a l’Oriol Guerrero de tercer de secundària per aquest treball audiovisual que a continuació us mostrem.

Una altra vegada GRÂCIES a tots i a totes!!