Aquesta podria ser la síntesi del què opinen els nois i noies de 2n de batxillerat després d’interactuar, en la passada Jornada d’Orientació, amb exalumnes de l’escola de totes les modalitats i amb ben diferents recorreguts professionals.

Preguntar sobre les inquietuds i rebre informacions ben actuals i directes, sense filtres i amb detall, sobre els estudis, les universitats, el món laboral… això és el què van poder viure els alumnes de batxillerat gràcies a la col·laboració de més de 15 nois i noies que no fa pas gaire estaven en la seva mateixa situació.

Actualment, ens enorgulleix afirmar que tots els participants o bé segueixen estudiant, o bé ja estan exercint la seva professió. No obstant, tots retornen a l’escola per aportar la seva experiència i sentir que ajuden a d’altres companys i companyes a seguir cultivant el camí que els ha d’impulsar a viure una vida plena.