El passat dissabte 9 de novembre a les 19:30h va tenir lloc l’Eucaristia Familiar presidida pel nostre escolapi de referència, Eduard Pini. Com cada dissabte, l’escola obre les seves portes a famílies senceres i l’ambient de nens petits, de joves i de grans fa d’aquesta eucaristia un moment idoni per compartir amb els pares, els avis, els companys de classe una estona de reflexió, de cant, de pau. Aquest dissabte ha estat una mica especial perquè els protagonistes eren els nois i noies que formen part dels grups de pregària i de confirmació de secundària. El dia d’abans van preparar amb els seus professors/es de pregària una activitat que tenia com a objectiu reflexionar envers cada una de les set peticions del PARE NOSTRE. Tots l’aprenem de ben petits però ens hem aturat mai a interpretar-lo?

El proper dissabte dia 16 us convidem a tots/es a assistir a la propera Eucaristia Familiar.En aquesta ocasió els protagonistes seran els alumnes de primària. Esperem que tots junts poguem gaudir en família d’una estona de reflexió i pregària.