El dimecres 20 d’abril els alumnes de 2n de Primària vàrem passar una tarda entranyable amb l’escriptora Mercè Escardó. L’Escola ha participat en el Programa Lletres a les Aules de la ILC (Institució de les Lletres Catalanes), un programa de foment de la lectura i de promoció de la literatura que permet apropar els escriptors i els alumnes.

Els Missatgers, els Escriptors, els Exploradors i els Escultors hem tingut el privilegi de passar una tarda amb l’escriptora d’alguns dels contes que hem llegit. Hem conegut a la persona que va crear al personatge d’en Jordi que sempre tenia son i el pobre pagès i els seus problemes amb l’hort i a la Marta que no rebia la carta de la seva amiga i tants d’altres personatges i històries que ens fan somiar, sentir, emocionar, recordar,… i sobretot gaudir de la lectura.

La Mercè a part d’escoltar-nos, parlar amb nosaltres i explicar-nos contes també ens va ensenyar la seva rateta i una part del seu equipatge que no us revelarem. Si teniu ganes de saber-ne més detalls ho haureu de preguntar.