Aquest curs l’Escola Pia de Terrassa ha participat, un cop més, en el Mercat de Tecnologia del Vallès, que es va celebrar a l’ E.E.T. (UPC) el passat 15 d’abril. Enguany, a Secundària (ESO), es van presentar 2 projectes per a l’ exposició:

– “Construcció d’una estructura de barres amb paper“, realitzat pels alumnes Pau Gispert, Joan Pastor i Bernat Poy, de 2n ESO A.

– “Construcció d’un motor elèctric“, realitzat pels alumnes Àlex Blasi i Marc Casado, de 3r ESO C.

Destaquem el grau de participació i el bon nivell dels projectes presentats. Ens emplacem a poder tornar-hi l’any vinent!

Visita de 4t d’ESO al Mercat de Tecnologia del Vallès 2015

Els nois i noies que cursen l’Optativa de Tecnologia de 4t d’ ESO van visitar, el passat 15 d’abril, una nova edició del Mercat de Tecnologia del Vallès. Van poder gaudir observant les diferents maquetes i escoltant les explicacions dels seus autors, participant en dos interessants tallers (impressió 3D i Bombers) i assistint a una conferència-activitat sobre l’Energia, a càrrec del Sr. Dani Jiménez.