bring back our girls

Divendres 23 de maig tots els delegats i delegades de cicle mitjà i superior de primària i secundària, en representació de tots els alumnes de l’escola, han fet una fotografia conjunta al pati del centenari. Sota el lema “bring back our girls” tota l’escola vol mostrar el seu rebuig entorn al segrest de prop de 300 alumnes nigerianes pel grup gihadista Boko Haram que va tenir lloc entre el 14 d’abril i el 8 de maig en diferents escoles de secundària de Chibok.

Aquesta organització es manifesta en contra de l’escolarització de la dona i amb el segrest, vulnera directament la declaració universal dels drets humans, concretament els articles 3, 4 i 26, així com la Convenció sobre els drets del Infant, en concret els articles 28 i 35.