Aquest és el tercer any que els alumnes i la comunitat escolar de l’Escola Pia de Terrassa poden gaudir dels estudis musicals i també de les avantatges de comptar amb una escola de música integrada en el mateix centre.

El projecte continua tenint una magnífica acollida per part de les famílies, on més de 250 nens participen a les classes i agrupacions.

Actualment als grups de llenguatge hi ha més de 200 nens aprenent música i també gran varietat d’alumnes d’instrument: violí, violoncel, flauta, clarinet, saxo, trompeta, guitarra, guitarra elèctrica, baix, bateria, piano i cant.

Actualment s’estan desenvolupant també campanyes de violoncel a P5, així com la preparació de nou repertori per part de les agrupacions corals i instrumentals de l’escola: jove orquestra, orquestra de percussió, grup de guitarres, grup de clarinets, combo…

Com ja sabeu, a l’escola de música es poden cursar les principals matèries musicals: llenguatge musical, instrument, grups corals i grups instrumentals.

Molt bon curs a tothom!