Per tal de facilitar als alumnes l’accés a tot tipus d’instruments, l’escola de música compta a partir d’aquest curs d’un nou servei: el banc d’instruments de lloguer.

Els instruments que es poden disposar en aquest banc són: violí, viola, violoncel, flauta, clarinet, saxo, trompeta i trombó, ja que altres com la guitarra o el piano són més populars i és relativament fàcil poder-ne trobar.

Amb el banc d’instruments, també es facilita el fet que alguns instruments com els de corda s’hagin d’anar canviant a mida que el nen va creixent, ja que el banc disposa de totes les mides necessàries.

La iniciativa ha tingut una magnifica acollida per part de les famílies i ja hi ha una vintena de nens que s’han acollit, sobretot violins, violoncels i clarinets.