L’escola de música ha començat amb força el que serà el quart curs des del seu inici i hem de dir que un any més les famílies de l’Escola Pia de Terrassa han recolzat aquesta iniciativa. A dia d’avui participen a les diferents activitats de l’escola de música més de 320 alumnes.

Els estudiants de música estan repartits entre totes les etapes (infantil, primària, secundària i batxillerat) així com ex-alumnes i també alguns adults membres de la comunitat escolar (pares, mares, professors, etc.).

Entre les novetats d’aquest curs cal destacar l’aposta per facilitar la diversificació d’instruments, amb el banc d’instruments de lloguer, així com l’ampliació del projecte vocal. També cal destacar importants millores en alguns espais i instruments de l’escola.