EL PROFESSORAT ESTÀ DISPONIBLE EN HORARI LECTIU COMPLINT LA SEVA TASCA DOCENT ON-LINE DES DE CASA.

INFANTIL

L’equip docent i directiu de l’etapa va fent arribar a totes les famílies les activitats suggerides. Cal anar consultant l’espai

PRIMÀRIA

A Cicle Mitjà i Superior l’alumnat es comunica amb les mestres i els mestres a través del classroom i del correu electrònic per anar seguint les diferents activitats.

Sites del Cicle Inicial:   SITE 1r     SITE 2n

ESO

L’alumnat té habilitada una carpeta al classroom on el professorat ha pautat diferents activitats i tasques amb un calendari de lliurament i disposen de l’e-mail del seu professorat i dels tutors i tutores per a posar-se en contacte quan ho requereixin.

BATXILLERAT

L’alumnat rep indicacions del professorat de cada matèria, que ha pautat diferents activitats i tasques amb un calendari de lliurament.

Les PAUqueden ajornades fins que es puguin realitzar en condicions de normalitat. No s’han donat detalls de com es farà, però s’establiran unes noves dates.

ESCOLA DE MÚSICA

El professorat de l’escola de música contacta amb cada alumne/a a partir de 3r de primària per correu electrònic i indica com es durà a terme l’activitat. Per 1r i 2n es posaran en contacte amb el correu dels pares.

Acompanyament emocional

Oferim en aquest espai un seguit de recursos que ens aporten eines i estratègies per afrontar aquest acompanyament amb més seguretat i confiança.

Site Acompanyament Emocional

S’ha espatllat el chromebook?

Pàgina “El meu portàtil” on trobaràs les indicacions de que cal fer en cas de que el teu chromebook estigui fet malbé.

El meu portàtil

Posa't en contacte mitjançant aquest formulari per qualsevol dubte o qüestió: