En el marc de la VII Assemblea de les Institucions Educatives, on representants de les famílies, alumnes, educadors i personal d’administració valorem la tasca feta aquests darrers anys i proposem línies de futur per al proper quadrienni.

“Formar part de l’Assemblea és un honor i una responsabilitat”, ha afirmat el Provincial de l’Escola Pia de Catalunya, Jaume Pallarolas,durant l’obertura de la sessió. “És la festa de la participació de l’Escola Pia”, ha afegit el Secretari General, Joan Vila. Una participació que, tot i comptar amb 200 assistents, ha tingut la presència de tota l’Escola Pia que, d’una manera o altra, ha participat en el procés previ, així com alumnes i educadors de l’Escola Pia d’Hongria. “Un procés que ha començat el setembre” i que s’ha materialitzat en propostes i projectes que marcaran la feina del proper quadrienni.