L’Ariadna Alcalà, alumna de 2n Batxillerat E, ha obtingut una menció d’honor al XXXII Premi Arnau de Vilanova. Aquests premis són convocats pel Col•legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya per a treballs de recerca d’alumnat de batxillerat sobre filosofia, estètica, lògica i metodologia, psicologia o sociologia. El treball de recerca de l’Ariadna que ha estat guardonat porta per títol L’altra part de les nostres vides, el son i els somnis.

L’objectiu d’aquest treball era comparar i relacionar diversos aspectes associats al son i els somnis entre les persones joves i les persones grans. El lliurament del premi va tenir lloc el passat 15 de maig a la seu del Col•legi de Doctors i Llicenciats. Enhorabona a l’Ariadna i la seva família.