Per primera vegada aquest curs hem implementat una aplicació per fer més segura la recollida dels i les alumnes a les sortides de l’Escola. Qualla Kids és una aplicació que permet als pares autoritzar amb un sol clic la persona que recollirà l’alumne a la sortida de l’escola i que instantàniament el mestre en rep la certificació. Una manera de saber exactament a quina hora i amb qui ha marxat cada alumne de l’Escola. Això dóna seguretat tant a les famílies , com als mestres i a l’Escola.

Som una de les Escoles pioneres a l’Estat en implementar aquest sistema. Per aquest motiu ha vingut TV3 i Canal Terrassa a l’Escola, amb la voluntat de conèixer i explicar com treballem amb l’aplicació Qualla de recollida d’alumnes.

L’Escola ha sortit en un reportatge del programa de TV3 “Valor Afegit” i als Informatius de Canal Terrassa. Molt contents i agraïts!