El passat divendres 3 de març es va fer el lliurament dels premis de la XIV edició del premis als treballs de recerca que convoca la Societat Catalana de Física, filial de l’Institut d’Estudis Catalans.

Aquests premis tenen com objectiu estimular la realització de treballs d’iniciació a la recerca sobre temes de física. El premi d’aquesta convocatòria (ex aequo) ha estat pel nostre alumne Pol Julià Farré, que va cursar 2n de Batxillerat el passat curs 16-17, pel seu treball Visió nocturna sota la direcció del Jordi Cadevall, professor de Física de Batxillerat,  que va fer el seguiment tutorial de la recerca.

A l’hora de fer l’avaluació, el jurat ha valorat la creativitat i originalitat del treball del Pol així com  la  metodologia  utilitzada  i  l’estructuració  i  presentació  del  treball. El jurat va remarcar  l’elevat nivell dels 59 treballs presentats. L’acte va tenir lloc a la Sala Prat de la Riba de l’Institut d’Estudis Catalans i en el transcurs de l’acte la Dra. Marta Garcia-Matos, de l’Institut de Ciències Fotòniques, va donar una conferència amb el títol “El grafè: un material únic”. El Pol va anar acompanyat pels seus familiars i pel seu tutor de seguiment del treball. La nostra felicitació per a tots ells, i especialment al Pol pel seu gran treball de recerca.

Enhorabona!