Per segon any consecutiu, una de les activitats estrella de secundària entorn a la recollida de diners per les Beques del Senegal ha estat l’organització de la Tómbola Solidària.

Dimarts 27 de novembre, després de setmanes d’intens treball cercant objectes diversos, classificant-los, numerant-los,… la fantàstica comissió “Beques Senegal” del grup UNESCO d’alumnes va fer-ne la inauguració.

La resposta per part dels alumnes voluntaris a l’hora de muntar-la ha estat molt satisfactòria, així com l’actitud de col•laboració de tots els alumnes en general, donant a l’escola un munt d’objectes per ser rifats. S’ha aconseguit reunir tota mena d’objectes (jocs, contes, bijuteria, CDs, ninos de peluix, pintures, marcs de fotos, colònies, ..) i s’han posat a la venda al voltant de 150 butlletes a 2€ cadascuna.

La tómbola ha obert les seves portes a les estones de pati i la tarda de dilluns 3 i déu ni do la gent que s’hi ha acostat ha fet el xafarder, s’ha encuriosit, s’ha engrescat a comprar una butlleta i li ha tocat un objecte ben inesperat però divertit, diferent… És un goig veure com molts participen per fer possible el projecte de les beques del Senegal.

Des de l’Acció tutorial i pastoral volem agrair als alumnes i a les famílies de tota l’escola l’entusiasme amb el qual han rebut la iniciativa i si tot va bé… fins el curs que ve!