La Júlia Pagan de 1r de batxillerat i la Clàudia Chaler i en Gerard Roger de 2n de batxillerat  han quedat classificats dins del 5% d’alumnes amb més bona puntuació de tot Catalunya de les proves Cangur de matemàtiques que es van celebrar el passat mes de març.

L’organització d’aquestes proves, de caràcter internacional, té com a objectiu difondre la cultura matemàtica i estimular i motivar l’alumnat en la resolució de problemes basats, principalment, en el raonament matemàtic i l’enginy.

Enguany aquestes proves es van fer a l’ ESEIAAT de la UPC. Un cop finalitzades les proves, els alumnes van assistir a una xerrada vinculada a les matemàtiques. En aquesta activitat es va explicar com, posant en pràctica el que aprenen a les classes, l’equip d’alumnes UPC ecoRacing ha dissenyat i construït el seu propi monoplaça, l’ecoRZ, amb el que participen en la competició d’enginyeria per excel·lència a nivell mundial amb molt bons resultats.

Felicitem a tots els participants i en especial a la Júlia, la Clàudia i en Gerard!