Tal i com us vam informar fa uns dies, aquest dissabte 13 d’abril va tenir lloc a Rubí la 2a fase del concurs “Fem Matemàtiques” per als alumnes de 6è. La nostra escola presentàvem a la Sònia Aurell, la Mariola Gispert, l’Àurea Pérez i la Queralt Vilanova, que van superar la 1a fase. Aquesta fase consistia en dues activitats: la primera part del matí els concursants havien de resoldre individualment tres problemes, on es valorava tant la resposta final com l’explicació de l’estratègia seguida per arribar-hi.

La segona part del matí va consistir en una gimcana matemàtica en grups de 5 ó 6 alumnes, formats per alumnes de totes les escoles participants. El matí es va cloure amb l’entrega de premis on vam poder constatar que la Mariola Gispert havia quedat 3a en la seva categoria, la qual cosa li dóna un bitllet directe cap a la 3a fase del concurs que tindrà lloc el proper 11 de maig a Manresa.

Desitgem molta sort a la Mariola i a veure si aconsegueix passar a la fase estatal que es farà a Andorra.