Enllaçant amb els continguts de medi de sisé i com a complement perfecte a la sortida que vam realitzar a la Colònia Vidal, divendres 8 de novembre vam rebre una visita molt especial. Un bon nombre d’avis i àvies dels alumnes de sisè ens van voler explicar de primera mà, tot allò que havien viscut ells durant la seva etapa d’infantesa i joventut. Com eren les seves escoles? A quina edat van començar a treballar? Quines eren les seves activitats de lleure?

Van ser algunes de les moltes preguntes que ens van respondre i que ens van servir per a completar un matí d’allò més enriquidor per part de tots els assistents a la trobada.

En nom de tots els alumnes i tutores de sisè, us agraïm molt la vostra visita. Moltes gràcies.