El passat mes de març la Fundació Joan Profitós de l’Escola Pia de Catalunya va convocar uns premis artístics de La Festa de les Arts amb la voluntat de fomentar la creativitat, la sensibilitat i l’originalitat artística, i la capacitat de reflexió i de crítica a través de l’art.

El certamen està agrupat en dues categories diferents: el Petit Premi que va dirigit des de P-4 fins a 4t de Primària, i el Premi Artístic que comprèn diferents modalitats des de 5è de Primària fins a Batxillerat i Formació Professional. El tema d’enguany del concurs era: la petjada.

Totes les classes de l’Escola Pia de Catalunya vam rebre el vídeo on s’anunciaven les obres guanyadores. Un moment molt esperat entre l’alumnat i el claustre. De les més de 300 obres presentades, la nostra escola ha obtingut dos premis:

• En la modalitat d’escultura, el guardonat ha estat el Sandro Sánchez de la classe de 5è A
  • En la modalitat de pintura, la guardonada ha estat la Maria Invers de la classe de 6è A

Volem felicitar a tots els i les participants a aquests premis artístics, hagin estat seleccionats o no, i sobretot als dos artistes guanyadors. Enhorabona!