Per tercer any consecutiu l’escola s’ha adherit a la campanya «La Fam no fa vacances, ajuda’ns a omplir El Rebost!». Ara que arriben les vacances d’estiu, molts infants i joves deixen de tenir la beca menjador i per tant, deixen de tenir assegurada una alimentació mínima bàsica. Aquesta recollida d’aliments es fa pensant en aquests infants i joves i les seves famílies.

Amb 15 dies que ha durat la campanya, l’escola, gràcies a la solidaritat de molts dels qui en formeu part, ha aconseguit reunir 450 kg d’aliments entre cereals per esmorzar, cacau en pols, llet, galetes, llaunes de sardines i tonyina i farina.

Compartim amb vosaltres les paraules de dues voluntàries del Grup UNESCO d’alumnes que han participat en la motivació de la recollida d’aliments a les etapes d’infantil i primària i en la classificació i recompte de Kg. «Ens preguntàvem com podíem explicar què era la fam als nens i nenes de P3 i 1r de primària. Vam pensar que parlar de l’esmorzar podia ser una bona manera. Ens ha sorprès l’espontaneïtat de les seves respostes, així com la bona predisposició a l’hora de compartir part del seu esmorzar amb aquells nens i nenes que no en tenen». Júlia Malgosa i Olga Villar, 1r d’ESO.

L’escola se sent molt orgullosa de comptar amb joves compromesos que posen el seu granet de sorra per construir un món millor. Moltes gràcies a tots i a totes!