Dissabte 26 de maig varem celebrar la segona edició del 3×3 Solidari de l’Escola Pia de Terrassa, una nova jornada esportiva envoltada de molta solidaritat.

Les prop de 300 persones participants a la jornada van gaudir d’allò més del torneig del 3×3 de bàsquet i futbol i de la master class de PiaFit. Entre tots els participants, col·laboradors i famílies que van anar passant durant tot el matí vam aconseguir recollir un total de 1.274,80€ que lliurarem íntegrament a la Fundació Educació Solidària de l’Escola Pia de Catalunya per tal de que aquest estiu molts més nens i nenes del Senegal puguin gaudir de les beques per les colònies d’aquest estiu.
Des de l’organització us volem agrair una vegada més a tots els participants d’aquesta segona edició el bon ambient, la magnífica actitud de companyonia i esportivitat i les grans mostres de solidaritat que vareu mostrar al llarg del tot el torneig.

Esperem retrobar-vos a tots i totes en properes edicions.