Jocs tradicionals, tallers de pintura, manualitats, pinta-cares, botigues solidaries i moltes altres activitats s’han instal·lat, tot i l’amenaça de pluja, a l’entrada de l’escola, a sota de les palmeres. Ha comptat amb una elevada participació de pares, mares i alumnes de totes les etapes. Mentre els d’ESO i Batxillerat estaven pendents de l’organització de l’acte; els més petits de les etapes d’Infantil i Primària han gaudit tota la tarda dels tallers i activitats.

El berenar per a tothom amb la bossa solidària ha estat un èxit igual que les botigues solidàries, on es podien trobar des de clauers a collarets, tots vinguts des del Senegal. Finalment la Coral Ohana ha fet un concert solidari al Teatre que s’ha omplert de gom a gom.

La finalitat de Juguem per la Solidaritat és ajudar en els projectes del Grup-GAS i pre-GAS pels fons d’ajuda dels “Casals d’Estiu al Senegal”. On aniran a parar els fons recaptats durant la tarda solidària a l’escola.

L’acte l’ha organitzat el Grup d’Acció Solidària, una agrupació d’alumnes de batxillerat que participa activament en els projectes de la Fundació Educació Solidària (FES) de l’Escola Pia.