Portes Obertes Virtuals

Benvinguts a les Portes Obertes Virtuals de l’Escola. Passeja, escolta, mira i comença per on més t’interessi

Visita els espais interiors i exteriors de l’Escola.

Per l’Edifici d’Infantil, de Primària i Secundària, i l’Edifici de Batxillerat.

EDIFICI CARRER VALLONRAT

T’animem a fer una Passejada per Infantil!

L’edifici d’Infantil ha estat reformat recentment en base als criteris del nostre projecte educatiu facilitant la transparència, l’espai obert, la temperatura de la llum, el condicionament acústic i l’ús de colors neutres.

Descobreix el projecte pedagògic SUMMEM!

Perquè en la vida real, els problemes no es plantegen per àrees, sinó que fem servir continguts de diferents àmbits i matèries, per a resoldre’ls i afrontar-los. Treballar de manera cooperativa vol dir modificar l’estructura de les activitats en essència.

Itineraris d’Aprenentatge

Treball Cooperatiu

Es treballa per Reptes o Projectes

Caràcter Inclusiu

MULTILIGÜISME

I els idiomes? Titulacions Oficials en Anglès, Francès i Alemany

Fa més de 15 anys que oferim la titulació oficial en aquests tres idiomes. Perquè la nostra missió és donar respostes educatives als reptes que la societat planteja i la immersió lingüística n’és un dels més rellevants.

English Project

Introduïm l’idioma des de P3 amb la fita d’exposar els nens a la llengua cada dia i per aconseguir-ho l’incorporem en les activitats més quotidianes, com són el lunchtime i l’storytime.

Français Project

Introduïm el francès com a primera llengua estrangera a partir de 5è de Primària i el treballem en grups reduïts, sobretot a nivell d’expressió oral, amb les auxiliars de conversa natives. Els alumnes que decideixen iniciar-se en la llengua han de cursar anglès fora de l’escola.

Deutsch Projekt

L’alemany és la tercera llengua estrangera que oferim a l’escola i forma part del currículum de batxillerat des de fa més de 25 anys. A secundària l’alumnat pot escollir-la com a matèria optativa i a batxillerat com a matèria de modalitat.

Apropa’t a l’Escola de Música!

Tenim Escola de Música pròpia. Impulsar l’educació musical i desenvolupar la intel·ligència musical ofereix moltes oportunitats i ajuda a créixer a la persona.

Dinem com a casa

Aquest servei ofereix l’oportunitat d’una educació vivencial diària i en la línia del nostre projecte educatiu, per a treballar a nivell cultural, social, lúdic i d’hàbits

Apropem-nos a la Primària, ESO i Batxillerat

Les famílies i els alumnes ens expliquen el seu pas per les etapes de Primària, Secundària i Batxillerat. Ens expliquen com viuen l’educació emocional, de l’educació en valors, el projecte SUMMEM, l’aprenentatge de les llengües, etc.!

Vols fer una visita presencial?

Centre educatiu privat concertat on s’imparteix educació infantil, primària, secundària, batxillerat