El passat divendres 8 d’abril, els alumnes de 2n de Batxillerat van fer una jornada d’orientació professional organitzada pel departament d’orientació de batxillerat de l’etapa. S’acosta ja el final de curs, moment de prendre decisions, i intentem aportar als alumnes una informació el més completa i variada possible que els pugui ajudar a l’hora de decidir sobre el seus estudis superiors (Universitat o Cicles formatius de grau superior).

Amb aquest objectiu, considerem important que rebin informació tant de professionals de l’àmbit universitari com d’exalumnes nostres (universitaris o ja inserits en el món laboral) que els puguin aportar una visió més propera en base a una experiència recent. I és per això que al llarg del matí s’ha desenvolupat la jornada d’orientació professional amb tres activitats ben definides. En primer lloc s’han fet dues taules rodones amb exalumnes de l’escola que han explicat la seva experiència universitària o ja en el món laboral. Les dues taules s’han diferenciat en base a les modalitats, una més humanístic-social-artística i un altra científico-tècnològica.

La segona activitat ha estat una conferència a càrrec de la Sra. Cristina Feixas i el Sr. Enric Fàbregas (Departament de Comunicació i Orientació de Blanquerna-URL) sota el títol “ESCOLLIR ESTUDIS AL SEGLE XXI”. Per acabar la jornada el Sr. Antoni Rovira d’ESCI-UPF ha fet una conferència amb el títol “LES 10 CLAUS DE L’ÈXIT”. La jornada ha estat molt interessant i molt ben valorada pels alumnes, que han pogut rebre una informació molt variada i des de punts de vista molt diferents.