Enguany degut al confinament hem hagut de fer el concurs de Punts de llibre de manera virtual. Tot i els impediments tècnics, la resposta de l’alumnat davant de la convocatòria ha estat espectacular. Hem rebut desenes de punts de llibre fets amb estils, materials i tècniques molt diferents, però tots plens d’enginy i imaginació. La temàtica ha estat el CORONAVIRUS, i els nens i nenes han dibuixat aquest virus amb diferents formes i colors.

Ha estat molt complicat escollir els guanyadors del Concurs de Punts de llibre d’enguany. La qualitat han estat excepcionals! Tots i totes ens heu donat molta inspiració amb tots els punts de llibre que heu creat! Sou uns grans artistes!

Els criteris escollits per a decidir guanyadors i finalistes han estat:

Originalitat i imaginació    Materials escollits    Tècniques aplicades

Els guanyadors i finalistes han estat:

1r PREMI

Bet Badia 6èB

2n PREMI

Carlota i Max P3D i 2nD

3r PREMI

Nerea González 6è A

4t PREMI

Emma Caballol 1rC

1rs Finalistes

Gal·la i Artur de 5è i 1r

2nes Finalistes

Paula i Nicole 5èE i 2nA

3r Finalista

Bruno Muñoz 1r

Concurs de Punts de Llibre - Finalista 3

Felicitats a tots els participants i enhorabona als finalistes i guanyadors! Us animem a seguir llegint i així viure aventures i històries sense sortir de casa.