Aquest és el vídeo que la Fundació Vallparadís ha realitzat a l’Escola amb la participació d’alumnes i de mestres. Es tracta de donar a conèixer l’activitat intergeneracional “La Caixa de Vida” que han fet els i les alumnes de 5è de Primària. La Sofía Belver, en Pau Merchan i la Mariona Serrat han estat els encarregats per part dels alumnes d’explicar aquesta experiència. Jaume Gironès, Fàtima Montserrat i la Marta Trenchs ho han  explicat des de la vessant docent i de l’Escola.

L’activitat tracta de conèixer les persones de la residència i centre de dia Vapor Gran a través d’entrevistes que els nostres alumnes els han fet de manera online. A partir d’aquestes entrevistes, els i les alumnes han fet “una caixa de vida” per a cada un dels entrevistats. A l’interior de la caixa hi ha els records i experiències de la seva vida d’infant i d’adult. Objectes estimats, viatges familiars, cases i espais importants. Finalment els i les alumnes els hi van fer l’entrega de la caixa de manera virtual.

Un resultat molt emotiu que podeu veure en aquest muntatge! Una experiència molt enriquidora per a tothom! Tots i totes han après a parlar, a respectar i a valorar-nos els uns als altres. Tots i totes, tinguem l’edat que tinguem, tenim moltes coses per explicar i per aprendre!