Al tornar de les vacances de Setmana Santa, els més curiosos han topat amb una agradable sorpresa a la gespa de l’entrada de l’escola. Hi ha un cilindre d’uns 80 cm de diàmetre amb tot de papers escrits al seu interior i coberts per un vidre on s’hi reconeix el símbol de la pau. Recordeu el DENIP d’enguany? Segur que molts ja heu fet memòria i sabeu que estem parlant del Pou de la Pau.

Durant la celebració del DENIP vam llegir un recull de poemes fets pels alumnes i els vam dipositar a l’interior d’aquest pou. Per la tarda, durant l’encesa del símbol de la pau, vam convidar a tots els presents a escriure els seus desitjos de pau i dipositar-los a l’interior del pou. Doncs amb el desig de que els pensaments de pau es facin realitat, l’escola us convida a buscar-lo, a mirar al seu interior, a caminar-hi per sobre, a seure-hi,… a gaudir-lo. I perquè pugueu també gaudir de la lectura dels poemes que hi ha a dins, us fem arribar, juntament amb la notícia, un llibre virtual amb els poemes de pau escrits pels nostres alumnes des de P3 fins a 2n de batxillerat i PQPI. Feu-ne una llegida perquè val molt la pena.