A l’Escola de Música han estat quatre setmanes molt intenses on els alumnes d’instrument de Primària i d’ESO hem donat el màxim!

En aquesta ocasió hem canviat el format presencial, per tal de seguir les normes sanitàries. En comptes de fer les audicions obertes a les famílies, les hem fet internament al Teatre i les hem enregistrat, per tal de compartir-les de manera online a la web de l’Escola de Música. En aquest enllaç podeu gaudir de totes les audicions de piano, violí, guitarra, bateria, contrabaix, flauta, trompeta, entre d’altres. Veureu com tots i totes han treballat i han pogut assolir un bon nivell. I és que a l’Escola de Música hem pogut seguir oferint les classes d’instrument al llarg d’aquest curs, ja que són classes individuals en les que es respecta el grup bombolla.

Volem felicitar a tots els participants i també agrair a tots els professors de l’escola per fer possible mantenir aquesta activitat tot i les especials circumstàncies.

Des d’aquí la nostra enhorabona a tots i totes!