Els alumnes del Programa d’Integració al Canadà ja estan plenament integrats a la vida escolar i familiar canadenca. Aquí teniu algunes fotografies dels alumnes a les diferents escoles on fan classes i les cases on viuen.

Oferim a tots els alumnes la possibilitat de participar en un programa d’integració escolar en una High School a British Columbia, al Canadà. Aquest programa es realitza durant el primer trimestre i té una durada de dotze setmanes. Durant l’estada, els alumnes s’allotgen a casa de famílies canadenques.

Per tal que els alumnes no tinguin dificultats acadèmiques en reincorporar-se a l’Escola, els nostres professors i els tutors en fan un seguiment al llarg de l’estada.

De la nostra escola hi participen 6 alumnes de 3r d’ESO i 8 alumnes de 4t d’ESO. Un d’ells, el Jordi Eder de 3r d’ESO, repeteix l’experiència de l’any passat. Tots ells s’han integrat molt bé a l’escola i amb les famílies!