El passat 8 de gener va començar a Escola Pia de Terrassa la 5a promoció del curs Activitats de Gestió Administrativa, del programa SEFED per a persones en situació d’atur. El programa SEFED utilitza un mètode pedagògic que es basa en l’aprenentatge a l’aula mitjançant la simulació d’empreses i que es caracteritza per la rèplica de situacions reals de treball. Actualment, el programa compta amb una xarxa de més de 260 empreses simulades a tot l’Estat espanyol i quasi 5500 a la resta del món.

Es tracta d’un curs de 890 hores i amb una durada presencial de 6 mesos a Escola Pia Terrassa. El conformen un total de 32 alumnes repartits en 3 grups, on cada grup treballa durant el curs de manera rotativa dins dels diferents departaments que composen l’empresa simulada EGARLUX, S.A.S. (empresa que comercialitza sistemes d’il•luminació): Comptabilitat i RRHH, Comercial (Compres i Vendes) i Projectes. Un cop superat el curs, els alumnes podran obtenir el Certificat de Professionalitat en Activitats de Gestió Administrativa.

Els alumnes que composen aquesta promoció conformen un grup heterogeni de diferents edats i amb diferents trajectòries acadèmiques i laborals, i han creat un bon grup de treball gràcies al seu esforç i la complicitat dels professors.