A Cicle Superior hem començat les Jornades Temàtiques coneixent la història d’en David Aguilar, un noi andorrà que va transformar un helicòpter fet amb peces de Lego en una pròtesis per al seu braç.

A partir vam ordenar cronològicament tota una sèrie d’invents significatius per a la història de la humanitat, i vam organitzar els alumnes en dos tallers: un d’engranatges, on jugaven i construïen un sistema de tres o quatre engranatges amb material senzill; i un altre on seguint les instruccions d’un vídeo tutorial havien de construir un cotxe amb un motor elèctric. Paral·lelament a aquestes activitats, cada alumne ha creat una site on ha explicat les activitats que ha fet i on ha penjat fotografies i vídeos de les jornades.