Els alumnes de 4t ESO hem fet una campanya anomenada “Tu hi pintes molt! Donar Sang carrega vides” en col·laboració amb el Banc de sang i Teixits de Terrassa que ha estat la base del nostre projecte de recerca.

Vam començar a crear aquest projecte al desembre i poc després, ens vam dividir en petites comissions: comunicació, sensibilització, detalls, decoració, distribució, etc. En cada comissió es complia una feina determinada. Una obra de teatre pels nens petits, elaboració de petits detalls per els donants, contacte amb els mitjans de comunicació, elaboració d’un logo per la campanya, etc.

Abans de fer la donació, els alumnes de 4t ESO, vam passar per totes les classes d’infantil i de primària per conscienciar als nostres companys de la importància que té donar sang i per convidar-los a venir amb els seus familiars per tal de que participessin en l’acció solidària.

Finalment, la donació de sang es va realitzar el dia 13 de març. Va tenir lloc de 9 a 13:30h i de 15:30 a 19:00. Aquest acte, es va fer al teatre de l’Escola Pia de Terrassa. Es van preparar activitats i jocs per els més petits. I va ser una molt bona campanya! Perquè molts pares, professors i altres persones es van animar a contribuir-hi. Junts vam aconseguir un total de 92 donacions, que és equivalent a 46 litres de sang. GRÀCIES!