Que què és el GAS? Doncs mireu aquest vídeo que han elaborat per fer-se conèixer com a grup i les activitats que us proposen.

Un grup d’alumnes de 1r i de 2n de batxillerat de l’escola han engegat aquest curs per primera vegada el Grup d’Acció Solidària, el GAS. És un grup estable que s’encarrega de totes les accions, decisions i campanyes relacionades amb la solidaritat d’aquest curs, totes elles vinculades amb un projecte de la FES (la Fundació Educació Solidària), concretament a Tiaroye (Senegal).

Les activitats i accions que estan previstes són ben diverses: algunes, com la participació en el Denip, la recollida d’aliments, el dinar de la fam…, són activitats que ja fem cada any; però el GAS n’organitzarà de noves per tal de sensibilitzar sobre el projecte triat i recollir diners per ajudar a finançar-lo. Són activitats ben diverses en què tothom pot participar, des d’alumnes, a pares, mestres…